Te is olyan szolgáltató vagy, aki Facebookon, Instagramon reklámozza magát, mert még nincs saját weboldalad? Ha már unod, hogy folyton azon gondolkodsz, miről posztolj, olvasd el, hogyan lett tele Vivi naptára mindössze 30 nap alatt!

Vivi középiskolai testnevelés tanár, aki gyorsan szeretett volna személyi edzői vendégkört kialakítani. Érthető a motivációja, hiszen hazánkban a tanári fizetésekből nehezen lehet kijönni a hónap végén. Viszont mivel napközben még a főállásával volt elfoglalva, nem igazán volt ideje arra, hogy a tartalomgyártással is foglalkozzon. Vivivel abból az edzőteremből ismerjük egymást, aminek szintén mi készítettük a weboldalát. Novemberben felkeresett bennünket, és a tanácsunk kérte abban, hogyan tudna gyorsan sok olyan vendéget szerezni, aki kimondottan az ő célközönsége? Két-három találkozó alatt felvázoltuk neki a stratégiát és az ehhez szükséges lépéseket, melyeket most veled is megosztunk. Sőt, azt is megmutatjuk, hogy mindez pontosan mennyibe került Vivinek!

1. Pozícionálás

Első kérdésünk az volt, hogy van-e elképzelése arról, hogy kikkel szeretne együtt dolgozni? Hisz minden szolgáltatónak megvan a maga preferenciája az ügyfélkörét illetően. Vivi páros edzéseket szeret tartani irodai dolgozóknak, akiknél az ülőmunka különböző fizikai problémákat okoz. Ez jó kiindulási alap volt számunkra, hiszen így utána tudtunk járni, vajon milyen keresési kifejezéseket használnak azok az emberek, akik az ülő életmód okozta problémákkal küzdenek. Az emberek többnyire nem csak a problémájukra szoktak rákeresni Google-ben, hanem valamiféle megoldást is keresnek erre. Így jutottunk el oda, hogy Vivi számára a …

Új weboldalt vagy webshopot szeretnél?

Írj nekünk egy üzenetet, és mi a következő munkanapon felvesszük veled a kapcsolatot!

    Hozzájárulok ahhoz, hogy a megadott adataimat begyűjtsék és tárolják.

    Elérhetőségek